Shop Mobile More Submit  Join Login
League of Legends couple Teamplay by Sergeras League of Legends couple Teamplay by Sergeras
Based on a true story (except she didn't throw any tables at me)
Add a Comment:
 
:iconblkkgryphon:
BlkkGryphon Featured By Owner Mar 8, 2015
I've felt rage like that before
Reply
:iconnekochanslamnet:
NekoChansLamnet Featured By Owner Jun 11, 2014  Hobbyist Artist
Oh so true, its good to rage at the boyfriend when they don't call their MIA'S.
Reply
:iconomen11:
Omen11 Featured By Owner Jan 1, 2014  Hobbyist Writer
oh this is great XD
Reply
:iconedie13:
Edie13 Featured By Owner Nov 26, 2013  Hobbyist General Artist
Are you serious ??? 

( it could be my game sister :XD: rage and rage , as myself :lol: :lmao: )
Reply
:iconblackinkbarbarian:
Blackinkbarbarian Featured By Owner Nov 1, 2013
Hahahaha, too funny :D
Reply
:iconkata2:
Kata2 Featured By Owner Oct 6, 2013
 really cool hahah:D
Reply
:iconillyaria:
Illyaria Featured By Owner Apr 17, 2013
Lol! I get mad. Boyfriend thinks he is the good one =D
Reply
:iconleewigglymedal:
LeeWigglyMedal Featured By Owner Mar 30, 2013
in my case my bf is the pro and i'm the noob so i get depressed or stressed when i get slain xD
plus i'm just good at top or bot, not mid
im new at the LOL abbreviations D:
what does SS means? o.o
Reply
:icon96-kitsune:
96-kitsune Featured By Owner Edited Oct 15, 2014
SS = miSS

Usually used to say that an enemy champion is missing (keeps other allies prepared for gank :3)

At least that's what I was able to discover ^.^

(I am totally not a year late x.x this was definitely an immediate response ;-; )
Reply
:iconleewigglymedal:
LeeWigglyMedal Featured By Owner Oct 23, 2014
thnxs!!!
and no problem!! its ok C: 
i understand those feelings xD
Reply
:icon96-kitsune:
96-kitsune Featured By Owner Nov 3, 2014
Woo! ^.^

I'm sure you know a lot more of the game by now tho xD
Reply
:iconleewigglymedal:
LeeWigglyMedal Featured By Owner Nov 25, 2014
yes i do!
but thnx to college i've been a bit out of it :C
i will keep in touch when vacations arrives :P
Reply
:iconmikulecat:
MikuLeCat Featured By Owner Mar 9, 2013  Hobbyist Artist
Hahahaha so cuteeeeeeeeeee <3
Reply
:iconlu-walker:
Lu-Walker Featured By Owner Dec 28, 2012  Hobbyist General Artist
hahahaah <3
Reply
:iconthelastsound:
TheLastSound Featured By Owner Nov 20, 2012
honey pls honey pls i thought he based T-T ( btw if you are yi or olaf now is the right time to ult) XD
Reply
:iconchillieleen:
ChilliEleen Featured By Owner Jun 14, 2012  Student General Artist
xDDD reaaaaaaaaally great xD
i really know that part xDDD

Hahahahahaha
Reply
:iconmonsterkingofkarmen:
MonsterKingOfKarmen Featured By Owner Jun 11, 2012  Professional Traditional Artist
(laugh)
Reply
:icongraviteh:
Graviteh Featured By Owner Jun 11, 2012
LE LE LE LE LE

HURR AM I FUNNY XD
Reply
:iconashyda:
ashyda Featured By Owner Jun 11, 2012  Professional Interface Designer
Absolutely true! :DD
Reply
:iconsoberbia-roy:
Soberbia-Roy Featured By Owner Jun 11, 2012  Student Digital Artist
hahaha
Reply
:icontinymadness:
TinyMadness Featured By Owner Jun 11, 2012  Student General Artist
The artwork is outstanding, and the detail in expressions tie the whole comic together. Remarkable job. :heart:
Reply
:iconsergeras:
Sergeras Featured By Owner Jun 11, 2012  Professional Digital Artist
Thanks a lot! I'll make more strips, I had so much fun doing this one that I feel the urge to do more xD
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
June 11, 2012
Image Size
541 KB
Resolution
640×1457
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
11,010
Favourites
108 (who?)
Comments
22
Downloads
128
×